Rosnące znaczenie social mediów w marketingu sprawia, że przedsiębiorcy, dostrzegając ten potencjał, coraz chętniej sięgają właśnie po to narzędzie budowania relacji z klientami. Czym jest social media marketing? Dlaczego warto z niego korzystać? Dla kogo będzie odpowiednim rozwiązaniem i jak prowadzić marketing w mediach społecznościowych, aby odnieść sukces w komunikacji z klientami? Właśnie te zagadnienia zostały omówione w dniu 9 czerwca 2022 roku podczas szkolenia „Marketing w social mediach - metody działań promocyjnych, strategie oraz działania reklamowe w kanałach mediów społecznościowych”, prowadzonego przez Pana Marcina Sowińskiego – Kierownika Działu Organizacji i Promocji Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu.
Prowadzący pokazał Paniom różne rodzaje i możliwości prowadzenia marketingu przez Internet, omówił najczęściej stosowane techniki i metody oraz pokazał, na co trzeba zwracać uwagę, aby realizowane przez nas działania przyniosły odpowiednie rezultaty. Zasada działań marketingowych jest bowiem jedna: trzeba je prowadzić w oparciu o dobrze przygotowaną strategię komunikacji marki. Dobrze jest mieć także świadomość, że to proces wymagający czasu, ale jest to inwestycja niezwykle opłacalna.
Zajęcia teoretyczne – marketing w social mediach
- Details